Verpleeghuis
Een verpleeghuis is een huis waar iemand kan verblijven voor korte of lange tijd en waar zorg wordt verleend. Mensen van alle leeftijden kunnen hier terecht. Binnen een verpleeghuis zijn intensieve zorg, behandeling en toezicht altijd dichtbij. Tevens worden er passende activiteiten in een veilige omgeving geboden.
Voor de zorg van een regulier verpleeghuis heeft u een indicatie nodig
Er bestaan reguliere en particulieren verpleeghuizen. Het verblijf in een regulier verpleeghuis wordt deels vergoed. U betaalt wel een eigen bijdrage. In een particulier verpleeghuis betaalt u de kosten grotendeels zelf.
Als u voor langere tijd in een regulier verpleeghuis wilt wonen heeft u daar een WLZ indicatie voor nodig.
Bij onderstaande organisaties kunt u meer informatie verkrijgen over het aanbod van reguliere verpleeghuizen.
-
AxionContinu Centraal Bureau
AxionContinu biedt zorg en behandeling. Bij mensen thuis of op/in hun eigen locaties.
- Adres
- Beneluxlaan 922
- 3526 KJ Utrecht
- Telefoon
- (030) 282 22 00
- info@axioncontinu.nl
- Website
- www.axioncontinu.nl
-
Careyn
Careyn biedt zorg en behandeling. Bij mensen thuis of op/in hun eigen locaties.
- Postadres
- Postbus 900
- 3100 AX Schiedam
- Telefoon
- 088-123 99 88 (klantenservice, lokaal tarief)
- Bereikbaar op
- maandag tot en met vrijdag 8.00 uur tot 17.00 uur
- Website
- www.careyn.nl
-
De Rijnhoven
De Rijnhoven biedt zorg en behandeling bij mensen thuis of op hun eigen locaties.
- Postadres
- Postbus 11
- 3480 DA Harmelen
- Telefoon
- 0348-441714, Zorgbemiddeling De Rijnhoven: 0800-7456468 (gratis)
- CCC@rijnhoven.nl
- Website
- www.rijnhoven.nl
-
Vecht en IJssel
Vecht en IJssel biedt zorg en behandeling. Bij mensen thuis of op/in hun eigen locaties.
- Adres
- Hof van Transwijk 16
- 3526 XB Utrecht
- Telefoon
- (030) 303 35 00
- info@vechtenijssel.nl
- Website
- www.vechtenijssel.nl
U wilt iets bekijken dat wordt aangeboden in een andere wijk.
Wilt u verder gaan, zet dan het wijkfilter uit.
Wilt u persoonlijk advies?
Het kan zijn dat u er alleen niet uit komt. Via de chat, per e-mail of telefoon kunt u persoonlijk advies krijgen. Hieronder ziet u de mogelijkheden. U wordt doorgeleid naar een webpagina van U Centraal, omdat U Gids, het forum en de chat worden beheerd door medewerkers van welzijnsorganisatie U Centraal.

Tijdens de chat kunt u chatten met een medewerker van het stadsteam Informatie en Advies. Het chatspreekuur is op de volgende uren geopend.
Naar chat

Bellen, mailen of langskomen kan ook bij U Centraal. Hier vindt u adressen en telefoonnummers.
Naar contact