Mantelzorgers met migratieachtergrond zijn vaak bovengemiddeld zwaar belast. Vanwege de taal hebben ze meer moeite met het lezen van de post en het invullen van ingewikkelde formulieren. Bovendien is in sommige culturen opname in een verzorgingsinstelling geen optie. De familie doet er alles aan om iemand tot het einde zelf te verzorgen.
Hebt u een migratieachtergrond en zorgt u voor een familielid of voor iemand anders?
Lees verderBiedt u als professional ondersteuning aan mantelzorgers met een migrantenachtergrond?
Lees verderchat
Het kan zijn dat u er alleen niet uit komt. Via de chat, per e-mail of telefoon kunt u persoonlijk advies krijgen. Hieronder ziet u de mogelijkheden. U wordt doorgeleid naar een webpagina van U Centraal, omdat U Gids, het forum en de chat worden beheerd door medewerkers van welzijnsorganisatie U Centraal.
Tijdens de chat kunt u chatten met een medewerker van het stadsteam Informatie en Advies. Het chatspreekuur is op de volgende uren geopend.
Naar chat
Bellen, mailen of langskomen kan ook bij U Centraal. Hier vindt u adressen en telefoonnummers.
Naar contact