Onafhankelijke cliëntondersteuner U Centraal
De onafhankelijke cliëntondersteuner kan je helpen als je vragen hebt over het regelen van zorg of ondersteuning. Bijvoorbeeld als je hulp krijgt van een buurtteam of een Wmo-voorziening hebt aangevraagd. Misschien is iets niet duidelijk of weet je niet welke vragen je moet stellen. Of je bent toch niet helemaal tevreden over hoe je bent geholpen. Dan is het fijn als een extra paar ogen met je meekijkt. Je kunt ons op elk punt in het proces inschakelen: we ondersteunen zowel voor, tijdens als na het aanvragen van zorg.
- Adres
- Drift 11
- 3512 BR Utrecht
- Telefoon
- 030 - 236 17 60
- clientondersteuning@u-centraal.nl
- Bereikbaar op
- werkdagen van 9.00-17.00 uur
- Website
- https://www.u-centraal.nl/onze-mogelijkheden/onafhankelijke-clientondersteuning/
U wilt iets bekijken dat wordt aangeboden in een andere wijk.
Wilt u verder gaan, zet dan het wijkfilter uit.
Wilt u persoonlijk advies?
Het kan zijn dat u er alleen niet uit komt. Via de chat, per e-mail of telefoon kunt u persoonlijk advies krijgen. Hieronder ziet u de mogelijkheden. U wordt doorgeleid naar een webpagina van U Centraal, omdat U Gids, het forum en de chat worden beheerd door medewerkers van welzijnsorganisatie U Centraal.
Tijdens de chat kunt u chatten met een medewerker van het stadsteam Informatie en Advies. Het chatspreekuur is op de volgende uren geopend.
Naar chat
Bellen, mailen of langskomen kan ook bij U Centraal. Hier vindt u adressen en telefoonnummers.
Naar contact