Wmo Cliëntenraad Utrecht
De Wmo Cliëntenraad is de onafhankelijke spreekbuis van Wmo-cliënten en gaat met de gemeente in gesprek. De raad bestaat uit Utrechters die als professional of gebruiker met de Wmo te maken hebben. De raad zoekt contact met Wmo-cliënten, belangengroepen en instanties om informatie te verzamelen. Daarmee geeft de raad adviezen aan de gemeente om het Wmo-beleid verder te verbeteren. Dus heeft u problemen of klachten over Wmo-voorzieningen, zoals hulp bij het huishouden, of heeft u suggesties/vragen? Neem contact op met de Wmo Cliëntenraad.
- Telefoon
- 06 140 410 00 (op maandag en donderdag tussen 9 - 11 uur)
- info@wmoclientenraadutrecht.nl
- Bereikbaar op
- maandag en donderdag tussen 9 - 11 uur
- Website
- www.wmoclientenraadutrecht.nl
U wilt iets bekijken dat wordt aangeboden in een andere wijk.
Wilt u verder gaan, zet dan het wijkfilter uit.
Wilt u persoonlijk advies?
Het kan zijn dat u er alleen niet uit komt. Via de chat, per e-mail of telefoon kunt u persoonlijk advies krijgen. Hieronder ziet u de mogelijkheden. U wordt doorgeleid naar een webpagina van U Centraal, omdat U Gids, het forum en de chat worden beheerd door medewerkers van welzijnsorganisatie U Centraal.
Tijdens de chat kunt u chatten met een medewerker van het stadsteam Informatie en Advies. Het chatspreekuur is op de volgende uren geopend.
Naar chat
Bellen, mailen of langskomen kan ook bij U Centraal. Hier vindt u adressen en telefoonnummers.
Naar contact