OuderenOmbudsman
De OuderenOmbudsman is een initiatief van het Nationaal Ouderenfonds en heeft als doel om ouderen en degenen die voor hen zorgen - (klein)kinderen en mantelzorgers - de weg te wijzen in regelingen en instanties die er zijn voor ouderen. Daarnaast inventariseren zij ook de zorgen en klachten van ouderen.
Veelvuldige berichten over hetzelfde onderwerp kunnen aanleiding zijn om de media te benaderen of om een project te starten. De OuderenOmbudsman is er dus voor concrete vragen en knelpunten.
- Adres
- Smallepad 30E
- 3811 MG Amersfoort
- Telefoon
- 0800 - 13 25 (gratis)
- ouderenombudsman@ouderenfonds.nl
- Bereikbaar op
- werkdagen van 9.00-17.00 uur
- Website
- www.ouderenombudsman.nl
U wilt iets bekijken dat wordt aangeboden in een andere wijk.
Wilt u verder gaan, zet dan het wijkfilter uit.
Wilt u persoonlijk advies?
Het kan zijn dat u er alleen niet uit komt. Via de chat, per e-mail of telefoon kunt u persoonlijk advies krijgen. Hieronder ziet u de mogelijkheden. U wordt doorgeleid naar een webpagina van U Centraal, omdat U Gids, het forum en de chat worden beheerd door medewerkers van welzijnsorganisatie U Centraal.
Tijdens de chat kunt u chatten met een medewerker van het stadsteam Informatie en Advies. Het chatspreekuur is op de volgende uren geopend.
Naar chat
Bellen, mailen of langskomen kan ook bij U Centraal. Hier vindt u adressen en telefoonnummers.
Naar contact