In de SGC zijn diverse geschillencommissie samengebracht. Nadat bij de ondernemer zelf geklaagd is, kan via de website een dossier worden aangemaakt en een klacht worden ingediend. Afhankelijk van voor welke commissie de klacht dient en hoe hoog het belang is, wordt na een zitting in Utrecht - en zo nodig een gratis deskundigen onderzoek - een bindende uitspraak gedaan. Op de website zijn ook uitspraken uit het verleden te vinden.
chat
Het kan zijn dat u er alleen niet uit komt. Via de chat, per e-mail of telefoon kunt u persoonlijk advies krijgen. Hieronder ziet u de mogelijkheden. U wordt doorgeleid naar een webpagina van U Centraal, omdat U Gids, het forum en de chat worden beheerd door medewerkers van welzijnsorganisatie U Centraal.
Tijdens de chat kunt u chatten met een medewerker van het stadsteam Informatie en Advies. Het chatspreekuur is op de volgende uren geopend.
Naar chat
Bellen, mailen of langskomen kan ook bij U Centraal. Hier vindt u adressen en telefoonnummers.
Naar contact