Notaristelefoon
De Notaristelefoon is er voor al uw algemene vragen op diverse notariële gebieden. Zo kunt u bijvoorbeeld met de Notaristelefoon bellen als u een vraag heeft wat er geregeld moet worden bij een nalatenschap.
Over verschillende notariële onderwerpen zijn bij de Notaristelefoon brochures beschikbaar die kunnen worden toegestuurd. Voor gedetailleerde vragen die de Notaristelefoon niet kan beantwoorden, wordt u doorverwezen naar een notaris bij u in de buurt. De tarieven binnen het notariaat zijn vrij en de Notaristelefoon doet hier geen uitspraken over. Voor vragen over tarieven kunt u contact opnemen met een notariskantoor.
- Telefoon
- 0900 - 346 93 93 (€ 0,80 p.m.)
- Bereikbaar op
- werkdagen van 9.00 - 13.00 uur
- Website
- www.notaris.nl
U wilt iets bekijken dat wordt aangeboden in een andere wijk.
Wilt u verder gaan, zet dan het wijkfilter uit.
Wilt u persoonlijk advies?
Het kan zijn dat u er alleen niet uit komt. Via de chat, per e-mail of telefoon kunt u persoonlijk advies krijgen. Hieronder ziet u de mogelijkheden. U wordt doorgeleid naar een webpagina van U Centraal, omdat U Gids, het forum en de chat worden beheerd door medewerkers van welzijnsorganisatie U Centraal.
Tijdens de chat kunt u chatten met een medewerker van het stadsteam Informatie en Advies. Het chatspreekuur is op de volgende uren geopend.
Naar chat
Bellen, mailen of langskomen kan ook bij U Centraal. Hier vindt u adressen en telefoonnummers.
Naar contact