Nationale Ombudsman
Als u het niet eens bent met de uitkomst van uw klacht, kunt u zich wenden tot de Nationale Ombudsman. De ombudsman kan uw klacht aankaarten door middel van een interventie, bemiddeling of openbaar rapport.
Overheidsorganen zijn verplicht mee te werken aan een onderzoek van de Nationale Ombudsman. Een oordeel van de Nationale Ombudsman is niet bindend maar omdat rapporten openbaar worden uitgebracht, worden signalen van de ombudsman doorgaans serieus opgepakt. Lees hier meer over de procedure.
- Adres
- Bezuidenhoutseweg 151
- 2594AG Den Haag
- Telefoon
- 0800-3355555
- Website
- www.nationaleombudsman.nl
U wilt iets bekijken dat wordt aangeboden in een andere wijk.
Wilt u verder gaan, zet dan het wijkfilter uit.
Wilt u persoonlijk advies?
Het kan zijn dat u er alleen niet uit komt. Via de chat, per e-mail of telefoon kunt u persoonlijk advies krijgen. Hieronder ziet u de mogelijkheden. U wordt doorgeleid naar een webpagina van U Centraal, omdat U Gids, het forum en de chat worden beheerd door medewerkers van welzijnsorganisatie U Centraal.
Tijdens de chat kunt u chatten met een medewerker van het stadsteam Informatie en Advies. Het chatspreekuur is op de volgende uren geopend.
Naar chat
Bellen, mailen of langskomen kan ook bij U Centraal. Hier vindt u adressen en telefoonnummers.
Naar contact