Luisterlijn Utrecht
De Luisterlijn Utrecht (voorheen Telefonische Hulpdienst Utrecht) is 24 uur per dag bereikbaar voor een persoonlijk gesprek per telefoon. Tijdens openingstijden is de Chathulpdienst bereikbaar per chat. De contacten zijn vertrouwelijk en anoniem. U betaalt alleen uw reguliere telefoontarief.
U kunt hen bellen of chatten als u:
- problemen, vragen, moeilijkheden, zorgen of verdriet heeft;
- misschien (nog) niet goed terecht kan in de eigen omgeving;
- het allemaal even te veel wordt en u op zoek bent naar steun en/of hulp;
- al dan niet in (psychosociale) crisis verkeert en hulp zoekt;
- behoefte heeft aan een luisterend oor.
U kunt bellen vanuit uw eigen vertrouwde omgeving op een tijdstip dat het u uitkomt.
Onderwerpen als eenzaamheid en verlies kunnen aan de orde komen, maar ook vragen over gezondheid en ziekte, relatieproblemen, burenruzie of gewoon zomaar.
- Telefoon
- 030 - 294 33 44 of 0900 0767
- utrecht@deluisterlijn.nl
- Bereikbaar op
- telefonisch 7 dagen per week, 24 uur per dag, chat maandag tot en met vrijdag van 15.00 tot 23.00 uur.
- Website
- www.deluisterlijn.nl
U wilt iets bekijken dat wordt aangeboden in een andere wijk.
Wilt u verder gaan, zet dan het wijkfilter uit.
Wilt u persoonlijk advies?
Het kan zijn dat u er alleen niet uit komt. Via de chat, per e-mail of telefoon kunt u persoonlijk advies krijgen. Hieronder ziet u de mogelijkheden. U wordt doorgeleid naar een webpagina van U Centraal, omdat U Gids, het forum en de chat worden beheerd door medewerkers van welzijnsorganisatie U Centraal.
Tijdens de chat kunt u chatten met een medewerker van het stadsteam Informatie en Advies. Het chatspreekuur is op de volgende uren geopend.
Naar chat
Bellen, mailen of langskomen kan ook bij U Centraal. Hier vindt u adressen en telefoonnummers.
Naar contact