AKJ - Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg
Alle volwassenen en jeugdigen die te maken hebben met de (toegang tot) jeugdhulp, kunnen een beroep op het AKJ doen.
Het AKJ zet het verbeteren van de rechtspositie in de jeugdzorg en de belangen van cliënten voorop. Met expertise en inzet draagt zij bij aan een voortdurende kwaliteitsverbetering van de jeugdzorg. Het AKJ is eindverantwoordelijk voor het werk van hun vertrouwenspersonen. Ze gaan uit van de rechten van het kind en volgen het Kinderrechtenverdrag.
Cliënten van de jeugdhulp kunnen het AKJ bellen, e-mailen, schrijven, chatten en bezoeken. Ook via de website kunnen mensen het AKJ benaderen. Een telefonische adviesdienst en chatdienst beantwoordt vragen, geeft advies en verwijst zonodig door naar een vertrouwenspersoon in de regio.
- Adres
- Hollantlaan 6
- 3526 AM Utrecht
- Telefoon
- 088 - 5551000
- info@akj.nl
- Website
- www.akj.nl
U wilt iets bekijken dat wordt aangeboden in een andere wijk.
Wilt u verder gaan, zet dan het wijkfilter uit.
chat
Wilt u persoonlijk advies?
Het kan zijn dat u er alleen niet uit komt. Via de chat, per e-mail of telefoon kunt u persoonlijk advies krijgen. Hieronder ziet u de mogelijkheden. U wordt doorgeleid naar een webpagina van U Centraal, omdat U Gids, het forum en de chat worden beheerd door medewerkers van welzijnsorganisatie U Centraal.

Tijdens de chat kunt u chatten met een medewerker van het stadsteam Informatie en Advies. Het chatspreekuur is op de volgende uren geopend.
Naar chat

Bellen, mailen of langskomen kan ook bij U Centraal. Hier vindt u adressen en telefoonnummers.
Naar contact