Extra hulp of geld voor u? (Engels, Arabisch of Turks)
Kunt u moeilijk rondkomen? In Utrecht zijn veel regelingen voor extra geld of ondersteuning. Misschien heeft u daar recht op. Vraag deze dan aan of vraag advies over uw geldzaken.
Bij het Servicepunt van de gemeente Utrecht kunnen medewerkers u helpen als u geen Nederlands spreekt of dit lastig vindt. Er zijn brochures in het Engels, Arabisch en Turks. Zo nodig kunnen zij een tolk inschakelen.
Bezoekadres: Stadskantoor, Stadsplateau 1
Telefoon: 14 030
Werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur
U wilt iets bekijken dat wordt aangeboden in een andere wijk.
Wilt u verder gaan, zet dan het wijkfilter uit.
Wilt u persoonlijk advies?
Het kan zijn dat u er alleen niet uit komt. Via de chat, per e-mail of telefoon kunt u persoonlijk advies krijgen. Hieronder ziet u de mogelijkheden. U wordt doorgeleid naar een webpagina van U Centraal, omdat U Gids, het forum en de chat worden beheerd door medewerkers van welzijnsorganisatie U Centraal.
Tijdens de chat kunt u chatten met een medewerker van het stadsteam Informatie en Advies. Het chatspreekuur is op de volgende uren geopend.
Naar chat
Bellen, mailen of langskomen kan ook bij U Centraal. Hier vindt u adressen en telefoonnummers.
Naar contact